loading...
آموزش برای همه
محمد سلحشوری بازدید : 42 سه شنبه 23 خرداد 1402 نظرات (0)

بسیاری از شرکت ها برای معرفی محصولات و خدمات خود علاوه بر شبکه های اجتماعی به وب سایتی نیاز دارند که بتوانند محصولات و خدمات خود را به طور کامل و مجزا به مردم معرفی کنند و برای ایجاد آنها به یک متخصص واقعی نیاز دارند. سایت سازان از روش های مختلفی برای ایجاد وب سایت استفاده می کنند که در مطالب قبلی به آن ها اشاره کرده ایم. ما اغلب از روش‌های رایگان و ارزان‌تری نسبت به روش‌های دیگر هنگام ایجاد وب‌سایت استفاده می‌کنیم. در این مقاله می خواهیم بدانیم بهترین راه برای ایجاد وب سایت چیست؟ وب سایت گوگل یا وردپرس و مزایای هر کدام چیست.

معرفی سایت های گوگل

اگر می خواهید یک وب سایت راه اندازی کنید و به ابزاری نیاز دارید، می توانید بدون دانش برنامه نویسی و داشتن هیچ دانشی در این زمینه با مراجعه به وب سایت گوگل یک وب سایت راه اندازی کنید. استفاده از این سرویس طراحی وب سایت رایگان است، اما اگر از دامنه خاصی استفاده می کنید، باید برای خرید آن هزینه پرداخت کنید. همچنین توجه داشته باشید که ایران محدودیت هایی از جمله فیلتر کردن سایت گوگل دارد و اگر در ایران زندگی می کنید نمی توانید از این سرویس استفاده کنید، بنابراین وردپرس گزینه بهتری برای ایرانیان است.

ویژگی های سایت گوگل برای ساخت وب سایت

دارای انواع قالب ها، صفحات و صفحه آرایی است

قطعات آماده، آماده و ماشینکاری شده وجود دارد

مطالب با لینک

دانلود همه پوشه ها

پیشنهادات طراحی متریال دارد

یک ویرایشگر وجود دارد

امکان اتصال به گوگل درایو

CMS یک سایت ایجاد شده با Google Sites عبارت است از Google Docs Editor، GAS Editor، Html، Calendar و غیره. و بدون نیاز به کدنویسی خاص به راحتی با آنها کار می کنید.

دارای یک ویرایشگر کامل CMS و WYSIWYG است

ویرایشگر Html شامل تنظیمات لازم برای ویرایش کد html در صفحات وب است.

مزایا و معایب سایت گوگل چیست؟

در این مقاله به بررسی بهترین راه برای ایجاد یک وب سایت می پردازیم؟ سایت های گوگل یا وردپرس باید مزایا و معایب هر کدام را بررسی کنند. در ادامه مقاله می خواهیم در مورد مزایا و معایب طراحی سایت با استفاده از گوگل صحبت کنیم، پس از بررسی متوجه می شوید که گوگل در مقایسه با وردپرس محدودیت های زیادی دارد. سایت هایی که با Google Sites ساخته شده اند برای مشاغلی که می خواهند از سایت های خود کسب درآمد کنند مناسب نیستند. هیچ هزینه ای برای طراحی این سایت ها دریافت نمی شود، اما نمی توانید در آن ها تبلیغ کنید و به کسب و کار شما اعتبار داده نخواهد شد. این سایت که توسط گوگل ایجاد و راه اندازی شده است برای معرفی سایت و برخی افراد خوب است. مزایا و معایب این سایت ها عبارتند از:
از آنجایی که وب سایت گوگل رایگان است، برخی از افراد پشتیبانی نمی شوند.
برای ایجاد یک وب سایت از طریق سایت های گوگل نیازی به هاست و دامنه نیست.
شما می توانید یک وب سایت را با یا بدون دانستن برنامه نویسی راه اندازی کنید.
این سایت محیط بسیار ساده ای دارد و هرکسی می تواند با آن کار کند.
از معایب این سایت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
تبلیغات در این سایت نمایش داده نمی شوند و برای مکان های فروشگاه مناسب نیستند.
این سایت ها چندین خط دارند.
ویرایشگرها و افزونه های بسیار کمی برای طراحی صفحات وب سایت وجود دارد.
برای کاربران در ایران محدود و فیلتر شده است.
در این سایت‌ها، فایل‌ها و ویدیوهایی غیر از ویدیوهای YouTube بارگذاری نمی‌شوند
از مردم ایران هم حمایت نمی کند.
وردپرس، یک سیستم مدیریت محتوای بسیار محبوب
در این مقاله می آموزیم که بهترین راه برای ایجاد یک وب سایت چیست؟ سایت گوگل یا وردپرس و هر کدام چه ویژگی هایی دارند. در این بخش در مورد وردپرس صحبت خواهیم کرد. وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوای CMS است که در واقع می توان گفت یک سیستم نرم افزاری برای مدیریت محتوای وب سایت است. وردپرس نیازی به برنامه نویسی خاصی ندارد و وب سایت ها را می توان خیلی سریع راه اندازی و مدیریت کرد. یکی از ویژگی های مهم ویرایشگر محتوا این است که ویرایش محتوا و صفحات موجود در آن بسیار آسان است و همچنین دسته بندی صفحات و بخش های مختلف برای آپلود محتوا بسیار آسان است. یکی از بهترین راه ها برای راه اندازی وب سایت و مدیریت محتوا استفاده از وردپرس است.

وردپرس یک پلت فرم متن باز است که می توانید از آن برای طراحی وب سایت، اپلیکیشن و وبلاگ استفاده کنید. به طور کلی وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوا است که با کمک قالب ها، پوسته ها و افزونه های زیادی ایجاد شده است و این افزونه ها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. می توانید آن را از سایت رسمی وردپرس دانلود کنید و پس از نصب از آن برای باز کردن سایت با فرمت و مدل مورد علاقه خود استفاده کنید.
ویژگی های وردپرس
اکنون که متوجه شدیم، بهترین راه برای ساخت یک وب سایت چیست؟ سایت های گوگل یا وردپرس نیز ارزش بررسی ویژگی های خود را دارند که در زیر توضیح داده شده است.
نصب آسان و سریع: نصب وردپرس با دانلود از سایت اصلی وردپرس آسان است که می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی این کار را انجام دهید. وردپرس به دلیل نصب آسان معروف است.
ایجاد بخش های مختلف: پس از طراحی سایت با قالب هایی که در اختیار دارید، می توانید به هر قسمتی که می خواهید بخش هایی اضافه کنید و از آنها برای افزایش کارایی سایت خود استفاده کنید. بخش هایی مانند بازخورد مشتری، ارتباطات پشتیبانی و غیره. بخش هایی از سایت های وردپرسی هستند.
مدیریت آسان: پس از طراحی سایت خود، می توانید مطالب خود را به راحتی در این سایت ها منتشر و مدیریت کنید. مدیریت قسمت های مختلف وب سایت و محتوای سایت های وردپرسی شما بسیار آسان است.
امنیت: بهترین ویژگی وردپرس این است که بسیار امن است و از دسترسی هکرها به این سایت ها جلوگیری می کند.
دارای نسخه فارسی است: اگر کار با نسخه فارسی این سایت برای شما بهتر است، با نصب آن بلافاصله کار خود را به روز کنید.
سرعت بالا: سرعت بارگذاری وب سایت وردپرس یکی از اساسی ترین مواردی است که شایسته توجه ویژه است. سرعت بارگذاری وب سایت برای کاربران بسیار مهم است. اگر سرعت پایین کاربران به سرعت صفحه را ترک می کنند. سرعت سایت برای گوگل و ایندکس سایت بسیار مهم است. این نیز بر رتبه سایت شما در گوگل تاثیر می گذارد.
پشتیبانی عالی از وب سایت: یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در وردپرس بسیار مهم است، پشتیبانی عالی از وب سایت است.
مروری بر سایت های وردپرس و گوگل

طبق بررسی های ما، وردپرس یکی از جامع ترین سیستم های مدیریت محتوای مورد استفاده در جامعه و یکی از ساده ترین راه ها برای ساخت وب سایت است. شما می توانید نحوه نصب وردپرس را به سادگی با جستجو در اینترنت بیاموزید. سایت گوگل در این بررسی رتبه پایین تری نسبت به سایت های وردپرسی دارد.
سایت گوگل یک پلتفرم ساده تر برای مبتدیان است، اما سایت های وردپرس نیاز به مطالعه و یادگیری بیشتری دارند. اگرچه هر دو سایت رایگان هستند، اما وردپرس کاربران بیشتری را جذب کرد. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که وردپرس برای همه کاربران در سراسر جهان رایگان است اما برای استفاده از برخی از افزونه های آن باید هزینه پرداخت کنید.
سئوی سایت های گوگل کم است، هرچند پلتفرم اصلی آن ها خود گوگل است و از آنجایی که امکان فروش آنها وجود ندارد، در این زمینه کاربران از وردپرس برای رسیدن به سطوح بالاتر استفاده می کنند که ساده و جامع است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 55
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 284
  • بازدید سال : 2,026
  • بازدید کلی : 7,551